Kontakta oss på Kundcenter.
Kontakta oss via e-post kund@borasem.se eller telefon 020-97 13 00, vi finns till hands för att hjälpa dig.
Kontakta oss på Kundcenter.
kund@borasem.se
020-97 13 00
Personlig service | |
---|---|
Måndag–fredag: | 07:30–12:00 |
Felanmälan för fjärrvärme, vatten och avlopp kan göras dygnet runt.
Besök oss på Västerlånggatan 10.
Öppet måndag–torsdag: 08:00–15:00.
Lunchstängt 12:00–13:00.
Felanmälan dygnet runt.
Felanmälan på fjärrvärme, vatten och avlopp kan göras dygnet runt på telefon 020-97 13 00. Kolla om det redan finns en aktuell driftstörning i ditt område innan du felanmäler.
Driftinformation på sms.
Vi skickar driftinformation på sms med driftinformation via en sms-tjänst som tillhandahåller alla telefon- och mobilnummer som finns registrerade på alla fastigheter i Borås. Fick du inget sms när du var berörd av ett stopp kan du kontrollera att registrerade uppgifter stämmer.