Kontakta oss på Kundcenter.

Kontakta oss via e-post kund@borasem.se eller telefon 020-97 13 00, vi finns till hands för att hjälpa dig.

Kontakta oss på Kundcenter.

kund@borasem.se
020-97 13 00

Personlig service


Måndag–fredag:

07:30–12:00

Felanmälan för fjärrvärme, vatten och avlopp kan göras dygnet runt.

Besök oss på Västerlånggatan 10.

Öppet måndag–torsdag: 08:00–15:00.
Lunchstängt 12:00–13:00.

Felanmälan dygnet runt.

Felanmälan på fjärrvärme, vatten och avlopp kan göras dygnet runt på telefon 020-97 13 00. Kolla om det redan finns en aktuell driftstörning i ditt område innan du felanmäler.

Driftinformation på sms.

Vi skickar driftinformation på sms med driftinformation via en sms-tjänst som tillhandahåller alla telefon- och mobilnummer som finns registrerade på alla fastigheter i Borås. Fick du inget sms när du var berörd av ett stopp kan du kontrollera att registrerade uppgifter stämmer.

Ska ni flytta?

Flytt av abonnemang för avfall, fjärrvärme, vatten och avlopp.

Ledningsanvisning.

Det går en ledning där ni minst anar det.

Fakturainformation.

Har ni funderingar kring fakturan?