Kontakta oss på Kundcenter.

Kontakta oss via e-post kund@borasem.se eller personlig service via telefon 020-97 13 00 mellan kl 7.30-12.30. Vi finns till hands för att hjälpa dig.

Kontakta mig!

Fyll i formuläret så hör vi av oss.





Jag önskar hjälp med: * (obligatorisk)
Jag önskar hjälp med:







Ska du flytta?

Flytt av abonnemang för avfall, fjärrvärme, vatten och avlopp.

Ska du gräva i marken?

Det går en ledning där du minst anar det.

Fakturainformation.

Har du funderingar kring din faktura?

Felanmälan dygnet runt.

Felanmälan på fjärrvärme, vatten och avlopp kan göras dygnet runt på telefon 020-97 13 00. Kolla om det redan finns en aktuell driftstörning i ditt område innan du felanmäler.

Vi energideklarerar din villa.

Ska du sälja din bostad eller vill du minska bostadens energikostnader och miljöpåverkan? Vi kan energideklarera din villa eller ditt radhus till ett fast pris. I energideklarationen redovisas bland annat bostadens energianvändning. Du får förslag på åtgärder som kan sänka dina energikostnader och minska bostadens klimatpåverkan.

Driftinformation på sms.

Vi skickar driftinformation på sms via en tjänst som tillhandahåller alla telefon- och mobilnummer som finns registrerade på alla fastigheter i Borås. Fick du inget sms när du var berörd av ett stopp kan du kontrollera att registrerade uppgifter stämmer.

Kontakta oss på Kundcenter.

kund@borasem.se
020-97 13 00

Personlig service


Måndag–fredag:

07:30–12:30

Felanmälan för fjärrvärme, vatten och avlopp kan göras dygnet runt.

Besök oss på Västerlånggatan 10.

Öppet måndag–fredag: 08:00–15:00.
Lunchstängt 12:00–13:00.